SKRIVET: 2012-07-09, kl 16:31:11 | PUBLICERAT I: Mitt liv!

Hej, jag heter Johanna och jag suger på att blogga.

Ja, som rubriken säger så suger jag rent ut sagt på att blogga men ska väl försöka komma igång igen. Blogg.se har ju gjort om en massa och där är en av anledningarna till varför jag inte ens har loggat in på blogg.se. Men designen ska jag fixa så snart som möjligt när man kan ändra om i kodmallarna. Men jag LOVAR att jag ska skriva ett långt inlägg senare om vad jag har gjort under dom här veckorna eller om jag gör ett videoinlägg för de e fan massor att skriva. Men det får vi se men jag lovar att göra någon slags uppdate senare. 
-
Puss och Kram skumbanan



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!